Attīstības projektu vadītājs/-a

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un mūsdienīga valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Šādas augstākās revīzijas iestādes ir teju katrā pasaules valstī. Darbs Valsts kontrolē ļauj iesaistīties un pilnveidot valsts pārvaldes procesus, profesionāli attīstīties un iegūt daudzveidīgu pieredzi dažādās nozarēs.

 

Valsts kontrole aicina darbā attīstības projektu vadītāju!

 

Prasības:

  • akadēmiskā augstākā izglītība sociālās zinātnēs vai līdzīgā jomā, kas papildināta ar amata pienākumu veikšanai atbilstošu papildu izglītību. Maģistra grāds atbilstošā jomā tiks uzskatīts par priekšrocību;
  • vismaz viena gada darba pieredze projektu vadībā;
  • pārzina projekta vadības metodes, labas pārvaldības principus un praksi;
  • analītiska domāšana, orientācija uz rezultātu;
  • izcilas organizatora spējas, prasme strādāt komandā, prasme patstāvīgi plānot sava darba izpildi noteiktajā termiņā;
  • teicamas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes;
  • izpratne par valsts pārvaldi un Valsts kontroles darbu;
  • teicamas prasmes darbā ar projektu vadības rīkiem;
  • teicamas ziņojumu un pārskatu sagatavošanas prasmes;
  • teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas, citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • pieredze darbā ar projektu un nozaru analīzes metodēm, stratēģisko plānošanu un risku vadību) tiks uzskatīta priekšrocību.

 

Galvenie pienākumi:

  • plānot, vadīt un organizēt Valsts kontroles un starptautiskos attīstības sadarbības projektus;
  • iniciēt un īstenot starptautiskās sadarbības un attīstības sadarbības projektus;
  • nodrošināt projektu rezultātus un aktivitāšu izpildi atbilstoši plāniem, piesaistot nepieciešamos tehniskos, organizatoriskos un cilvēkresursus sadarbībā ar kolēģiem un partneriem;
  • nodrošināt ES un citu fondu projektu vadību un ieviešanu, tai skaitā iestādei stratēģiski nozīmīgu projektu izstrādes veikšanu, īstenošanu un to rezultātu ietekmes novērtēšanu;
  • sastādīt un uzturēt projektu dokumentāciju, ziņojumus;
  • nodrošināt profesionālu un savlaicīgu saziņu starptautiskajiem partneriem.

 

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

  • izaicinošu, dinamisku, jēgpilnu darbu radošu un profesionālu kolēģu kolektīvā;
  • sadarbību un pieredzes apmaiņu ar starptautiskajiem sadarbības partneriem;
  • vidi, kurā atbalsta jaunas idejas un priekšlikumus, kā darbu darīt efektīvāk un ar lielāku pievienoto vērtību;
  • mūsdienīgu darba vidi un labus darba apstākļus;
  • atalgojumu sākot no 1851–2935 euro  pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no iegūtās pieredzes, prasmēm un zināšanām;
  • lojalitātes labumus – veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem.

 

CV un motivācijas vēstuli, kurā pamatota šī amata izvēle, kā arī vismaz vienu Jūsu izstrādāta projekta ziņojuma paraugu, līdz 2024. gada 15. septembrim (ieskaitot) lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālrunis informācijai: 23282272.

 

Pateicamies visiem pretendentiem par atsaucību! 

Sazināsimies ar pretendentiem, kas tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

 

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Aicinām norādīt tikai datus par kvalifikāciju un pieredzi, nenorādot sensitīva rakstura informāciju. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kontrole. Kontaktinformācija: datu.aizsardziba@lrvk.gov.lv