Viegli lasīt

Ar ko nodarbojas Valsts kontrole?

Valsts kontrole ir neatkarīga iestāde. 

Valsts kontrole veic revīzijas, t. i. pārbauda, vai nodokļos samaksātā nauda tiek tērēta likumīgi  un atbildīgi. 

Revīzijas tiek veiktas visās nozarēs.  

Neviena iestāde vai persona nevar uzdot Valsts kontrolei veikt konkrētu revīziju. 

 

Kas vada Valsts kontroli?

Valsts kontroli vada valsts kontrolieris.

Valsts kontrolieri ievēl Saeima.

Kopš 2013. gada valsts kontroliere ir Elita Krūmiņa.

 

Kur atrodas Valsts kontrole?

Valsts kontrole atrodas Rīgā, Skanstes ielā 50.

 

Kā var sazināties ar Valsts kontroli?

Valsts kontroles tālruņa numurs ir 67017500, elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv